Namaste.

Jag önskar Dig välkommen till min blogg. Jag hoppas den ska ge Dig inspiration och glädje i Livet.

En stor inspiration till att jag bestämde mig för att starta en egen blogg är min man. Han har alltid supportat mig och pushat för att jag skulle börja skriva.

Min Blogg kommer i första hand att handla om projektet från skiss till nytt Drömhus, men även om det underbara livet på Bjärehalvön med alla dess näringsidakre och en drivkraft mot en hållbar ekologisk hållbarhet. Men här kommer jag även att skriva om inredning, mode, god mat och annat som poppar upp i mitt blonda huvud. Ni får hänga med så gott ni kan, för ibland snurrar det till ordentligt hos den här damen.....

onsdag 13 oktober 2010

Shoppinglusten slog till

Efter en riktigt stressig dag på firman som bland annat innehållit planering av vår nya nätshop och skäll på vårt lokala postutlämningsställe då de vägrade lämna ut ett REK-brev utan fullmakt, till min man trots att han är såväl delägare som VD för företaget. Jag fick rycka ut med reg-bevis och ett fax från postens kundtjänst som sa att vi ABSOLUT hade rätt att få ut brevet utan fullmakt. De upprörda känslorna hängde med hela vägen till vår arkitekt men där bara rann de av oss när vi tillsammans hittade nya härliga funktioner och detaljer till huset.... GUD vad jag längtar efter att få börja bygga nu, helt galet!!!!
Väl hemma igen kände jag att jag bara MÅSTE shoppa lite nya prylar till hemmet, man är ju inte mer än Kvinna ;- ). Så här är några av kvällens inköp gjorda på nätbutiken http://www.bloominghome.se/se/.
Fin liten kylskåps Timer


En söt liten Provdocka

Kroken Kotte till Julstrumpan

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...