Namaste.

Jag önskar Dig välkommen till min blogg. Jag hoppas den ska ge Dig inspiration och glädje i Livet.

En stor inspiration till att jag bestämde mig för att starta en egen blogg är min man. Han har alltid supportat mig och pushat för att jag skulle börja skriva.

Min Blogg kommer i första hand att handla om projektet från skiss till nytt Drömhus, men även om det underbara livet på Bjärehalvön med alla dess näringsidakre och en drivkraft mot en hållbar ekologisk hållbarhet. Men här kommer jag även att skriva om inredning, mode, god mat och annat som poppar upp i mitt blonda huvud. Ni får hänga med så gott ni kan, för ibland snurrar det till ordentligt hos den här damen.....

lördag 4 december 2010

Välkomnande Juliga entréer

Man kan inte annat än att Le brett när man ser dessa härliga, om än otroligt Amerikaniserade, Jul entréer. Blir på något vintrigt sätt glad och varm i hela kroppen och längtar riktigt mycket efter Julmys med lukt av gran och skinka....mmmmmm.

Alla bilder är från underbara Pottery Barn

1 kommentar:

My Secret Rooms sa...

Vilka inbjudande entréer! Jag skulle älska att ha en sådan. Jag ska definitivt ha fler än två lyktor vid entrén, ser jag nu... ;-)
Amerikaniserade, är väl inget fel alls?!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...