Namaste.

Jag önskar Dig välkommen till min blogg. Jag hoppas den ska ge Dig inspiration och glädje i Livet.

En stor inspiration till att jag bestämde mig för att starta en egen blogg är min man. Han har alltid supportat mig och pushat för att jag skulle börja skriva.

Min Blogg kommer i första hand att handla om projektet från skiss till nytt Drömhus, men även om det underbara livet på Bjärehalvön med alla dess näringsidakre och en drivkraft mot en hållbar ekologisk hållbarhet. Men här kommer jag även att skriva om inredning, mode, god mat och annat som poppar upp i mitt blonda huvud. Ni får hänga med så gott ni kan, för ibland snurrar det till ordentligt hos den här damen.....

lördag 17 september 2011

Paus Blomma till mina läsare


Jag har tagit en tillfällig paus i mitt bloggande  som ni säkert märkt :- ). Men jag kommer snart tillbaka med förnyad energi och med en massa kul att berätta om. Jag hoppas att ni vill fortsätta besöka min blogg i framtiden.

Kram på Er och Vi ses snart igen!
Evalena

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...