Namaste.

Jag önskar Dig välkommen till min blogg. Jag hoppas den ska ge Dig inspiration och glädje i Livet.

En stor inspiration till att jag bestämde mig för att starta en egen blogg är min man. Han har alltid supportat mig och pushat för att jag skulle börja skriva.

Min Blogg kommer i första hand att handla om projektet från skiss till nytt Drömhus, men även om det underbara livet på Bjärehalvön med alla dess näringsidakre och en drivkraft mot en hållbar ekologisk hållbarhet. Men här kommer jag även att skriva om inredning, mode, god mat och annat som poppar upp i mitt blonda huvud. Ni får hänga med så gott ni kan, för ibland snurrar det till ordentligt hos den här damen.....

måndag 11 oktober 2010

Händelserik Måndag

Veckan har startat i ett rasande tempo. Fick bekräftat av Kommunen idag att inga överklaganden på vårt bygglov inkommit inom den angivna tidsperioden, vilket innebär att vi nu äntligen kan slappna av och fullt ut koncentrera oss på vårt husbygge.... jipiiiiiiiii.....
Dessutom vann vår egen svenska hjälte Europa Finalen i éS Game of Skate i Amsterdam med en massa svensk promotion och PR i media över hela Europa som resultat.
En helt igenom bra Måndag med andra ord. Nu blir det strax kudden då morgondagen börjar tidigt med ett besök på ett IT-bolag i Halmstad för att diskutera nytt affärssystem.
Hittade den här söta lilla utomhus eldstaden som passar utmärkt ute på altanen en höstig kväll.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...