Namaste.

Jag önskar Dig välkommen till min blogg. Jag hoppas den ska ge Dig inspiration och glädje i Livet.

En stor inspiration till att jag bestämde mig för att starta en egen blogg är min man. Han har alltid supportat mig och pushat för att jag skulle börja skriva.

Min Blogg kommer i första hand att handla om projektet från skiss till nytt Drömhus, men även om det underbara livet på Bjärehalvön med alla dess näringsidakre och en drivkraft mot en hållbar ekologisk hållbarhet. Men här kommer jag även att skriva om inredning, mode, god mat och annat som poppar upp i mitt blonda huvud. Ni får hänga med så gott ni kan, för ibland snurrar det till ordentligt hos den här damen.....

söndag 10 oktober 2010

Namaste

Som vanligt har helgen flugit iväg med jobbresa till Stockholm med en massa möten och måsten. 5 timmars bilresa hem igår eftermiddag med datorn i knät och uppkoppling till jobbdatorn på kontoret för att kunna svara på mail och få något vettigt gjort när man nu bara satt där i bilen.....
När jag vaknade imorse så tänkte jag, Stopp nu! Njut av denna härliga söndag och strunta i alla" måsten", ägna dig åt att planera nya huset och bara njut. Sagt och gjort så är det precis det vi har ägnat oss åt hela dagen. Letat inspiration till vårt spa men kom fram till att årt eget spa här hemma i "gamla" huset har precis allt det vi älskar och mår bra av, så varför uppfinna hjulet en gång till. Delar med mig av ett par bilder på hur det ser ut.

Får kanske byta ut Buddha mot en fyr istället för att hålla New England temat ;- )



Här kan man slappa skönt efter duschen

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...