Namaste.

Jag önskar Dig välkommen till min blogg. Jag hoppas den ska ge Dig inspiration och glädje i Livet.

En stor inspiration till att jag bestämde mig för att starta en egen blogg är min man. Han har alltid supportat mig och pushat för att jag skulle börja skriva.

Min Blogg kommer i första hand att handla om projektet från skiss till nytt Drömhus, men även om det underbara livet på Bjärehalvön med alla dess näringsidakre och en drivkraft mot en hållbar ekologisk hållbarhet. Men här kommer jag även att skriva om inredning, mode, god mat och annat som poppar upp i mitt blonda huvud. Ni får hänga med så gott ni kan, för ibland snurrar det till ordentligt hos den här damen.....

lördag 1 januari 2011

2011 är fyllt av förväntan och drömmar

Det känns nästan lite magiskt att vakna upp till ett nytt år....
2011 är året då vi äntligen ska börja bygga vårt Drömus... .vår Bechlove Cottage.... oj vad vi har längtat. Köpte tomten för fyra år sedan med tanken att vi skulle bygga hus samma år. Men oj vad fel vi fick. Det har varit ett par minst sagt traumatiska år i familjen med olycksfall och prematur bebisar. Men  vi har haft en skyddsängel med oss i skuggorna och nu går vi in i ett nytt år fulla av drömmar och förväntningar.
Här är en bild tagen i förmiddags från vårt sov/vardagsrums fönster i "stugan" på tomten där vi ska bygga vårt nya härliga New England Hus senare i år...
Havet är täckt av is vilket är helt galet. Har bott här i 22 år och ALDRIG sett havet täckt av is så här förut. Det var värt det här lilla skuttet....


Önskar Er ett riktigt underbart 2011.
Kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...