Namaste.

Jag önskar Dig välkommen till min blogg. Jag hoppas den ska ge Dig inspiration och glädje i Livet.

En stor inspiration till att jag bestämde mig för att starta en egen blogg är min man. Han har alltid supportat mig och pushat för att jag skulle börja skriva.

Min Blogg kommer i första hand att handla om projektet från skiss till nytt Drömhus, men även om det underbara livet på Bjärehalvön med alla dess näringsidakre och en drivkraft mot en hållbar ekologisk hållbarhet. Men här kommer jag även att skriva om inredning, mode, god mat och annat som poppar upp i mitt blonda huvud. Ni får hänga med så gott ni kan, för ibland snurrar det till ordentligt hos den här damen.....

söndag 2 januari 2011

Vackert som Balsam för Själen

Idag har vi bara tagit det lugnt och skönt. Strålande vackert vinterväder med klarblå himmel och strålande solsken. Tog med kameran och gick en lång promenad utmed havet. Det är så vackert att man knappt kan tittade sig mätt på utsikten, ren balsam för själen.
Hämtade bil, burkar och andra nyårs atteraljer hos vännerna som bjöd på  kaffe och lite Wii spel. Bokade biljetter till årets lokala Nyårsrevy där vi har vänner som är med och spelar.
Efter en god middag så gick vi ut i trädgården och tog lite vackra bilder på solnedgången.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...